Engagement & loyaliteit

E-mailmarketing is niet dood – je doet het gewoon verkeerd.

Thomas Bruin

Thomas Bruin

Marketing adviseur

4 sep 2025

E-mail is ouderwets? Integendeel. E-mail is nog steeds een van de meest rendabele marketingkanalen – mits goed ingezet. Het probleem is: veel bedrijven sturen óf helemaal niks, óf juist te veel onpersoonlijke spam.

De meest gemaakte fouten:

  • Eén algemene nieuwsbrief voor iedereen

  • Geen segmentatie of personalisatie

  • Slechte timing of onregelmatige verzending

  • Geen call-to-action of opvolging

  • Geen A/B-tests of analyse


Wat werkt dan wél?

Onze aanpak draait om slim en doelgericht e-mailen:

  • Segmentatie: stuur relevante content naar de juiste doelgroep

  • Slimme flows: zoals welkomstseries, verlaten-winkelwagen-mails of heractivatiecampagnes

  • Verleiding + waarde: e-mails die er goed uitzien én echt iets opleveren

  • Meten & optimaliseren: van open- tot conversieratio

    Of je nu een webshop runt, een B2B-dienstverlener bent of een lokale speler: goede e-mailmarketing kan een constante stroom aan omzet en klantrelaties opleveren.

Doe de gratis marketingscan!

Ontdek jouw groeikansen

Een samenwerking met ons begint altijd met een gratis en vrijblijvende marketing scan. We analyseren wat er goed gaat, waar kansen liggen en hoe je méér resultaat haalt uit je marketingbudget. Je krijgt direct eerlijk advies over wat jij zelf kunt doen - en wat wij voor je kunnen betekenen.

Doe de gratis marketingscan!

Ontdek jouw groeikansen

Een samenwerking met ons begint altijd met een gratis en vrijblijvende marketing scan. We analyseren wat er goed gaat, waar kansen liggen en hoe je méér resultaat haalt uit je marketingbudget. Je krijgt direct eerlijk advies over wat jij zelf kunt doen - en wat wij voor je kunnen betekenen.

Doe de gratis marketingscan!

Ontdek jouw groeikansen

Een samenwerking met ons begint altijd met een gratis en vrijblijvende marketing scan. We analyseren wat er goed gaat, waar kansen liggen en hoe je méér resultaat haalt uit je marketingbudget. Je krijgt direct eerlijk advies over wat jij zelf kunt doen - en wat wij voor je kunnen betekenen.